Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biz de Varız
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
Çağrı merkezlerinde evden çalışma dönemi
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Çağrı merkezlerinde evden çalışma dönemi (Okunma sayısı 1502 defa)
melleseferi
öMeR
Administrator
Hero Member
İleti: 20677
SiTe YöNeTiCiSi
Çağrı merkezlerinde evden çalışma dönemi
«
:
Şubat 03, 2010, 02:31:59 ÖS »
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörüne kazandırdığı yeni sistem ile satış operasyonlarının bir bölümünü, evden çalışan müşteri temsilcileri ile yürütecek.
Turkcell'den yapılan açıklamaya göre, yaptığı pilot çalışmalar sonucunda, evden çalışan müşteri temsilcilerinin verimliliklerinin arttığını tespit eden Turkcell Global Bilgi, satış operasyonlarının evden gerçekleştirilmesini sağlayan bir altyapı kurdu. Esnek çağrı merkezi yönetimi için önemli bir fırsat sunan uygulama; çalışma ortamına bağlılığı kaldırarak, klasik çağrı merkezi uygulamalarına göre yüzde 20-30 arasında tasarruf sağlıyor ve satış başına maliyeti düşürüyor.
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, konuyla ilgili şunları kaydetti:
''Dünyada 50 binin üzerinde evden çalışan müşteri temsilcisi bulunuyor. Bu sayının 2012 yılında 90 bine ulaşması bekleniyor. Dünyadaki büyük ölçekli çağrı merkezi firmaları evden çalışan müşteri temsilcilerini her geçen gün artan oranda kullanıyor. Özellikle Kuzey Amerika;da bu konuda önemli bir pazar oluştu.''
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, Türkiye;de de engelli müşteri temsilcilerinin, evlerinden hizmet vermelerini sağladıklarını hatırlatarak, bu sistemi Türkiye;de ilk defa satış operasyonlarında uygulayarak İzmir;de toplam 12 kişilik bir ekiple çalışmaya başlandığını ve alınacak iş sonuçları doğrultusunda ekibin diğer şehirleri de içine alacak şekilde genişletilmesinin planlandığını söyledi.
Yeni iş yapış modeliyle birlikte, klasik çağrı merkezi yönetim modellerinden farklı bir modele ihtiyaç duyan Turkcell Global Bilgi, bu çerçevede işe alım, yönetim, koçluk, eğitim ve performans değerlendirme sistemlerini de yeniledi
Star Gazete
Kayıtlı
>>>>>>>>>>
bizdevariz.NET
<<<<<<<<<
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Biz de Varız
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
Çağrı merkezlerinde evden çalışma dönemi